Atitudine si comunicare

Descriere

Curs de dezvoltare personala orientat pe maximizarea abilitatilor cele mai importante ale unui consultant de vanzari sau ale oricarui agajat care are contact cu clientul.

Obiectiv

Schimbarea atitudinii fata de client, fata de actul vanzarii, fata de munca in general si fata de cariera aleasa in special. Constientizarea si asumarea unei atitudini corecte fata de noi insine si fata de cei din jur.
Imbunatatirea abilitatilor de comunicare verbala si non-verbala, intelegerea rolului comunicarii in relatiile interumane.

Cui se adreseaza

Tuturor angajatilor, in special acelora care intra in contact cu publicul, indiferent de experienta pe postul ocupat.

Durata: 2 zile

Ce cuprinde

Comunicare
– Eficienta comunicarii
– Ramificatiile comunicarii: Ce spunem / Ce facem
– Modelul Mehrabian
– Bariere in comunicare
– Comunicarea scrisa
– Comunicarea “unu la unu” si in “public”
– Feedback-ul, metoda de imbunatatire a comunicarii

Atitudine
– Influenta atitudinii asupra comportamentului
– Efectul Pygmalion
– Diagrama Betari
– Cum schimbam atitudinea clientilor?
– Incredere, empatie, asertivitate

Imagine
– Componentele imaginii (fizica si morala)
– Imaginea morala = Incredere, Putere, Afirmatii, Intentii, Comportament si Atitudine
– Imaginea fizica = Aspect, Mimica, Gestica, Energie
– Relatiile cu cei din jur

Gestionarea conflictelor
– Intelegerea conflictelor
– Abordarea conflictelor (prevenire, ignorare, solutionare)
– Etapele conflictului (tensiune, confuzie, inarmare, infruntare, ajustare)
– Solutii false si viabile de rezolvare a conflictelor