Solutii castigatoare de Leadership pentru managerii unitatilor de service auto

Descriere

Curs dezvoltat pentru a oferi cateva solutii managerilor de service din industria auto, cu privire la eficientizarea activitatilor, proceselor si pentru a aduce un plus de valoare serviciilor oferite clientilor. Cum toate acestea se fac numai cu oameni, vom sublinia acele solutii care sa aduca o mai buna coeziune a echipei, motivare si implicare. Bineinteles nu este neglijat nici mediul economic si social in care traim si din acest motiv solutiile prezentate nu se vor baza pe consumul de resurse financiare si materiale ci pe oportunitatile pe care ni le ofera momentul si pe schimbarea modului conventional in care sunt privite acestea.

Obiectiv

Modalitati de comunicare eficienta
Gestiunea eficienta a resurselor
Marketingul serviciilor
Viziune, Strategie, Tactica in vreme de criza

Cui se adreseaza

Managerilor, coordonatorilor unitatilor de service auto

Durata: 2+1 zile

Ce cuprinde

LEADERUL SI ECHIPA SA
– Managerul si leaderul
– De ce avem nevoie de leaderi?
– Calitatile unui leader
– Cum elaboram o viziune
– Gandeste “out of the box”
– Comunica pro-activ. Strategia de comunicare permanenta.
– Atitudine, discurs, motivare
– Contributia in dezvoltarea echipei
– Leaderul de succes

LEADERUL SI MEDIUL EXTERIOR
– Tabloul intereselor
– Echipa si mediul extern
– Ciclul de viata al serviciilor si ciclul de cumparare
– Surse de clienti
– Ce-si doresc clientii nostri?
– Costurile pentru companie. Costurile pentru client.
– SPIN
– Strategii de criza in cinci pasi
– Tactica aplicata
– Leadership in conditii de criza
– Cine este 112 in situatie de criza
– Valori in vreme de criza