Tehnici de vanzare – avansati

Descriere

Curs orientat pe dezvoltarea abilitatilor de relationare ce conduc spre o valorificare eficienta a portofoliului de clienti existenti in vederea maximizarii profitului.

Obiectiv

Intelegerea importantei valorificarii corecte a portofoliului, dezvoltarea unor strategii proprii pentru a obtine o retentie maxima a clientilor. Insusirea elementelor necesare unei activitati planificate si organizate care sa produca rezultatele prognozate cu resurse minime.
Dezvoltarea abilitatilor de ascultare, transmitere a mesajelor potrivite, negociere si obtinerea vanzarii.
Intelegerea importantei atitudinii fata de vanzare si client, ca factor ce poate facilita o vanzare sau, dimpotriva, poate deveni generator de piedici si nemultumiri.

Cui se adreseaza

Consultantilor de vanzari cu experienta practica medie si ridicata.

Durata: 3 zile

Ce cuprinde

1. ELEMENTE DE BAZA IN VANZARI
– Atitudinea fata de vanzare
– Imagine si mesaj personal
– Procesul de comunicare
– Ciclul vanzarii

2. VANZAREA RELATIONALA
– Categorii de clienti
– Psihologia si comportamentul clientilor
– Procesul de luare a deciziei
– Influente asupra deciziei de cumparare
– Tipuri de achizitii
– Unitatea de decizie
– Relationare in functie de tipologia clientilor
– Tipuri de relatie dorite de client
– Managementul relatiei cu clientul
– De ce o relatie pe termen lung?
– Retentia clientilor
– Avantaje metinere relatie pe termen lung
– Loialitate clienti. Ce face un client sa fie loial?
– Valoare oferita oferita clientilor
– Marca. Valoarea marcii
– Decalaj asteptari – perceptii
– Costurile pentru client
– Cat valoreaza un client?
– Dezvoltare strategii de retentie a clientilor
– Tranzactional vs relational
– Scara relatiilor

3. CE SI CUM NEGOCIEM
– Reguli de negociere
– Pregatirea negocierii
– Ce negociem?
– Cum negociem?
– Tehnici de negociere

4. PLANIFICAREA SI ORGANIZAREA ACTIVITATII CONSULTANTULUI DE VANZARI
– De ce avem nevoie de plan?
– Realizarea planului
– Program de activitati
– Evaluari si analize. Un sistem demonstrat pentru un profit ridicat. Rezultate repetabile.